sagolica

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av sagolica - 3 januari 2016 15:56


Sedärja! Då har man testat på fettkaffe som är lite av en "trend" inom lchf. Började med det som brukar rekommenderas dvs 1tsk kokosfett och 2 tsk smör i valfri mängd kaffe men insåg rätt snart att smör i kaffe inte riktigt var min grej. Inte gott helt enkelt fick nästan lite kväljningar men enbart kokosfett däremot funkar bättre eftersom jag köpt smakfritt så känner jag inte av det mer än att det slinker ner lite lenare till magen.

Dagarna jag väljer att dricka fettkaffe till frukost håller jag mig mätt fram till efter lunch vilket gör att jag i princip klarar mig på enbart fettkaffe och en måltid mat. Toppen tycker jag som avskyr att stå laga mat.

Presentation

Hallå där!
Det är jag som är sagolica, vilket är ett härligt ironiskt pseudonym som passar alldeles utmärkt här på bloggen.

Följ världen och livet genom mina ögon då jag brottas mot mina egna personliga demoner och formar mitt eget liv som ung vuxen i en värld full av ideal, moraltanter och surgubbar.

Bloggen drivs med både allvar och humoristiska inslag. :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards